pátek 24. července 2009

Entropa

V poledne dne toho a toho, těsně před poslední červnovou zkouškou, vyrazil jsem za Entropou.

Po dvaceti minutovém pátrání po Holešovicích jsem konečně objevil obrovský barák musea moderního umění DOX. Holešovice – Pha 7 => modrá zóna, což znamená, že tam prostě stát nemůžete. Ale hledat dalších dvacet minut placené parkoviště a pak se zase trmácet pěšky, protože třeba zrovna bude deset bloků? Fcuk..

Tak jsem zaplatil devět pětek za vstup a hurá za Entropou. Čoveče, to je velký jako hovado. Já to předtím viděl jenom tak zběžně na fotkách, ty vogo, to je velký jak tří patrovej barák.

Pak tam byly nějaký šílenosti pravděpodobně o odcizování, technizaci světa.

No a nakonec jsem za ten lístek dal dohromady 190 Kč, páč jak už jsem říkal, tak jsem zastavil na modrý zóně, takže ještě kilčo těm, jak se jim má pomáhat a chránit.

Vzhledem k tomu, že kolem právě odjížděla odtahovka a vyhrožoval dvěma litrama, tak to nebylo tak strašný, ale víš co, každá stovka dobrá, tak zamrzelo.

Ale konečně jsem konečně viděl to vele dílo :-D

Pic

Žádné komentáře: