úterý 1. září 2009

Já bych chtěl prázdniny

a taky prachy...

Jak jsem se tak učil na ty zbývající zkoušky. Tak jsem tak zjistil, že září by v určitém případě (čti: bez zkoušek) mohlo býti super.
Posuďte sami:

Hned prvního vystoupí u Zacha skupina Toxique, já vím, že je teď kolem nich hroznej boom, ale ona je fakt hezká a hezky zpívá a tak vůbec, byl jsem na nich vloni a líbilo se mi to ;-)
Vzpomínky na středoškolská léta: Út 15.9. Zach - Tleskač. Víc už doplňovat snad ani nemusím.

Pod lampou má taky celkem těžce našlápnutej program:
6.9. Municipal Waste, americkej trash. To bude masakr (tam třeba rozhodně bohužel nebudu)
Zato se snad dostanu na rockabilly show švýcarských Peacocks, která se odehraje 22.9.
Na závěr měsíce si Albert (čti Adolpho a band) zahraje s MARRACASH ORCHESTRA (D), což zcela jistě bude stát za to a bude to třicátého.

Pro zájemce o slovenskej bigbít zahrajou Horkýže Slíže 14.9. v Šeříkovce.

Venku se bude hrát rozhodně na Pilsner festu, kde se objeví mistři textů a vůbec jedna z kapel, která byla u Zacha v srpnu a kdo na ní byl, rozhodně půjde rád znovu, totiž valmezská Mňága a Žďorp. Nebude tam samozřejmě sama, vystoupí mimo jiné Buty. No a pak ještě nějaký ty věci jako Bárta a Monkey bussiness...
Jo a to bude teďkonc 4.-5.9.

No a jenom tak mimo, ale tam se asi nikdo nechystáte: Bluegrass marathon Borovany (u Tachova) - www.bgmarathon.cz - COP, Blue Gate a vůbec, českej bluegrass prostě ;-)

Tak jsem zvědavej, jestli se taky někam dostanu, doufám, že jo.
Btw. určitě bych měl bejt 10.9. v Praze na Dispinxies - což jsou klucí vopálený a vítězové letošní můzy. Pravděpodobně (cca 83,5%) se pojedu podívat 4.9. na Canaimu do Rokycan. No a jinak se mějte, jestli si to třeba někdo přečte :-)

PS: Kultura v Plzni; Kutura je plná kultů.

Žádné komentáře: