úterý 31. března 2009

Padla vláda - já to nechápu

Tak nám minulý týden padla vláda. Jako patrně každý jsem nikoliv s velkým očekáváním, přesto s očekáváním koukal, co bude dál. Ale tohle, tohle jsem opravdu nečekal.

Nebudu se teď pozastavovat nad tím, proč vláda padla. Na to ať si udělá každý svůj obrázek sám. Ostatně do toho ani příliš nevidím. To, co mne překvapilo a velice vytočilo je to, co se stalo po tom. Přemýšlím, jestli už se to někdy v dějinách stalo. Rozhodně jsme se o tom nikdy neučili.

Jenom tak pro inspiraci. Caesar přišel, viděl, dobyl Řím a začal vládnout. Po jeho zavraždění převzal senát, totiž jeho vrazi vládu nad Římem.

Klasické heslo středověku: KRÁL JE MRTEV. AŤ ŽIJE KRÁL!

Nedokážu si představit, že by například Caesar dobyl Řím, pak se zamyslel, kousek si couvnul a začal si klást nějaké směšné podmínky. Sakra, snad když svrhnu vládu, tak ji svrhnu proto, abych tu moc uzmul pro sebe. V horším případě pro bráchu nebo někoho, kdo mi zaplatil, ale přece nesvrhávám vládu proto, abych ji nechal vládnout dál a kladl si nějaké podmínky?!?!?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jj svata pravda...lenCa

Anonymní řekl(a)...

Asi předčasnej apríl, chacha